پرواز را بخاطر بسپار

پرواز را بخاطر بسپار

عرفانی-اجتماعی
پرواز را بخاطر بسپار

پرواز را بخاطر بسپار

عرفانی-اجتماعی

خوشبختی گمشده

 

هوالمحبوب 

 

 

پرنده ی خوشبختی 

 

 

 

 

بمن بگو ....   

 

خوشبختی را کجا گم کرده ام ؟ 

 

در هیاهوی خیابان پر ازدحام 

 

در قیل و قال کوچه ی بن بست 

 

در شب بی مهتاب 

 

در آسمان بی ستاره 

 

در ابر بی باران 

 

در تشنگی کویر 

 

در چشمه ای که می خشکد 

 

؛؛ در نبودن تو ؛؛ 

 

.................... 

 

خوشبختی واژه ای غریب 

 

دستان چه کسی آن را از من ربود ؟ 

 

شب تنهایی را کدام آشنا بمن هدیه کرد ؟ 

 

انگشتان کدام دوست ....... 

 

قفل سرد بی مهری را بر دلم زد 

 

روزهای روشن را فراموش کرده ام  

 

از یاد برده ام .... 

 

دوست داشتن را با چه رنگی می نویسند ؟ 

 

کاش آموخته بودم .....                        

  

 خوشبختی را مانند پرنده کوچکی        

 

در میان دستانم پنهان کنم                 

 

دلم آشنای مهربانی و صفا بود 

 

آن دل از دستم رفت ...... 

 

من ماندم و غم غربت / در دیار بی کسی 

 

از یادها رفته ام  

 

 

 

دل نوشت-دور باش اما نزدیک / من از نزدیک بودن های دور می ترسم

نظرات 61 + ارسال نظر
متینا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://montazeram-ta-biay.blogsky.com/

چقدر احساست قشنگه...

من دوتا وبلاگ دارم
http://sheklak-e-khoshtel.blogsky.com/

سلام

به هر دوتا وبلاگت سر زدم.
موفق باشی

سینا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

زنده و پر امید و خوشبخت باشی

راستش چیزی به 6 مرداد نمونده دارم آرخین تلاش ها رو می کنم

سلام دوست عزیز

ممنونم که با اینهمه مشغله درسی به وبلاگم سر زدی

انشاالله موفق بشوی

فاطمه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام خانمی..

چقده زیباست وقتی تو شعرتون از ستاره اسم بردین وغریب و..

واقعا سخته بگم نظرمو تقریبا شعر نویی نوشتین بی خیال از موزون ولی سادگی درش موج میزنه ..

چون من خودمم سبکم بیشتر شعر نوه و این نوع شعرارو بیشتر میپسندم!در کل نمیشه ازتون ایراد گرفت عمه خانم چون هر انچه که در ذهن داشتین رو به گفتین پس به دل میشینه!

سلام عزیز دلم

فکر کنم به این نوع شعر می گویند .... شعر سپید
خوشحالم که دوستش داشتی
درست گفتی اونی که تو ذهنم بود را روی کاغذ نوشتم همراه با اشک
قربون اون دل ساده و پاکت بشم

فاطمه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم از این که عاشق توام حس غرور می کنم

دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم با نفس ساده تو غرق ترانه می شوم با تو ستاره میشوم .........

از سایه های ملتهب همیشه می گریختم با رفتن تو هر نفس بغض دوباره میشوم

ناجی شام شوکران; با دل عاشقم بمان به حرمت حضور تو چون تو یگانه میشوم

خانه به خانه دیدمت همچو فسانه دیدمت با تو ستاره میشوم ...]

شعرت خیلی قشنگ و پر احساسه

تازه تو شعرت از ستاره هم گفتی

ممنون ازت مهربونم

مسی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

چقدر خوبه که دوباره مینویسید ستاره جون میدونید چند بار این شعر و خوندم ؟ ممنون

سلام مسی جونم

خودم هم راضی هستم که دوباره می نویسم و خیلی هم خوشحال شدم که تو از این شعر خوشت اومده .... نظر تو برام خیلی مهمه

مسی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

من از دور بودنهای نزدیک درد میکشم از نزدیک بودنهای دور میترسم

اینجا بجز دوری تو ...... چیزی بمن نزدیک نیست

مجید ( یادداشتهای یک وبلاگر ) چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

ابوالفضل چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ http://abofabregas.blogfa.com

سلام
درود بر تو
زیبا بود . . .
خیلی زیبا
ممنون از دعوتتون !!!!!

سلام

ممنون از حضور سبزتان

به پای اشعار شما که نمی رسد

سلامت و شاد باشید

سید محمدرضا هاشمی زاده چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ http://sh eredashti.blogfa.com

خوشبختی واژه ای نسبی است وصدر صدر چیزی نیست که لابلای کوچه پسکوچه های زندگی پیدایش کرد....چه بسا..خانواده ای ساده زندگی کنند اما به علت فضای معطر وسالم زندگی شان خوشبختی ر بیشتر از کسی که ثروتمند و.....حس کنند..شعر هایتان صمیمی وبا طراوت بود ودرد سروده مشترک زمانمان
............
سلام بزرگوار صمیمی

محبت فرمودید ..به خلوت تنهائیم خوش آمدید...از ابراز لطف ومحبتتان سپاسگزارم
..........
میلاد باسعادت مهدی موعود ..قائم آل محمد..حضرت ولی عصر عج منتقم وعدالت گسترذ واقعی عالم.... را بشما عزیزمنتظر..تبریک وتهمیت میگویم
..امید است که منتظران واقعی جهت ظهور آن منتقم موعود باشیم
..........
روز وشب در خلوت خود بی شمارت می کِشیم
در خــــــزان آرزو طــرح بهـــــــــارت مـــی کِشیم
ما که عاشق نیستیم اینها شعاری بیش نیست
سالهــــا خـــوابیم...امــــا انتظــارت مــی کِشیم

هاشمی زاده
.................
وچنانچه به علت مشکلات جسمی و فرصت اندک نتوانستم نقدی در خور.. بر کارهای ارزشمندتان داشته باشم پوزش میطلبم....

سلام دوست گرامی

ممنون که تشریف آوردید.
نظر درستی گفتید چون خوشبختی نسبی است و از زاویه دید افراد فرق می کند.
زمانهای مختلف و مکانهای متفاوت نیز در این مورد اثرگذار است.

شاد و موفق باشید.... در پناه حق

زیتون چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://zatun1.blogsky.com


سلام درودبرخواهرخوبم وسپاس ازاحساسات زلالش
خوشبختی عمل به تکلیف انسانی واجتماعی است که همواره باتوهست خوشبختی زندگی کردن است وامیرالمومنین فرمود دنیاخوردن وخوابیدن است وزندگی بفکردیگران بودن (مضمون حدیث)واین میتواندمعنی خوشبختی هم باشد

سلام بر دوست گرامی و عزیز

شاید دیگران را به خوشبختی رساندن و نظاره گر شادی دوستان بودن ..... یک موهبت بزرگ و زیبا در زندگی مان باشد که میتواند منجر به خوشبختی خودمان بشود

باران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام مهتاب عزیزم

ممنون از حضورت و دعوتم به بزم دلت

دلسروده ات رو با احساس تمام و لطافت بسیار نوشتی احسنت خوشحالم که دوباره وبا نوشتن شعر سپید برگشتی و ما رو از خوندن دلنوشته هات بی نصیب نکردی...

همیشه دوست داشتم در زمینه ی شعر سپید کار کنم سعی هم کردم اما متاسفانه استعدادش رو نداشتم ولی همچنان عاشق خواندشان هستم و چه بهتر که دلسروده ی های نازنین مهتاب خودمون باشه



تو چه دور و چه نزدیک به منی
چون سرابی و در خواب منی
آنقدر دوری که گیری جان من
آنقدر نزدیک که در جان منی.

شادی و آرامشت آرزوست

سلام باران پر طراوتم

ممنون که آمدی و دلم را شاد کردی
خوشحالم که دلسروده ام به دلت نشست و اما تو فروتنی میکنی چون همیشه نوشته هایت پر از احساس است و می دانم که تو هم دستی قوی در شعر سپید داری

بخاطر رباعی قشنگی که برام نوشتی و بسیار هماهنگ با دلنوشته ام است
متشکرم

مریم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز شب زنده دار من !
مهتاب نازنین ، چقدر دلنوشته هات به دل می شینه ،
چه خوب می تونی حست رو به انسان منتقل کنی
حسی که همه ی ما بارها و با تمام وجود تجربه ش کردیم . وقتی دلنوشته ت رو خوندم بی اختیار یاد این شعر افتادم :
سخن کز دل برآید،لاجرم بر دل نشیند

سلام مهربان دوست من

شب هنگام ..... وقت دیدن یار است
مریم جان با دیدنت خیلی خوشحال شدم و خواندن دلنوشته ات بمن ثابت کرد که دل دوستان بهم راه دارد

فدای اون دل با صفات
شاد باشی و سلامت

علی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام دوست گلم خوبی وبلاگ زیبایی داری قشنگ می نویسی دوست دارم لینکت کنم البته اگه قابل بدونی و اجازه بدی

سلام

ممنون از حضورتان و اظهارنظرتان

البته آدرس وبلاگتان را ننوشتید تا دیدارتان را پاسخ دهم !!

گفتگو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://easa.blogfa.com

بچه‌های من زنده ماندن را بلدند.
می‌خوام مُردن رو هم یاد بگیرن.

[ایرج قادری / برزخی‌ها]

تقریبا شبیه سخنان دکتر شریعتی است

بر این مضمون که چگونه زیستن را میدانم ...... چگونه مردن را بمن بیاموز

نسترجهان چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://ALIMOHAMADKOHJANI.BLOGFA,COM

سلام مهربان و ممنون از حضور پر مهرومحبتتون و چه شعر با احساس عمیق و درونی و در حال و هوای روحی خاص و چون از دل تراوش شده ،عجیب بر دل می نشیند و به ادمی معنا و رسای خاصی میده و من لذت بردم و درود برشما و اما چقدر بده اینجا ایکون گل نداره . (گل)

سلام دوست عزیز و گرامی

درست تشخیص دادید ، چون در یک التهاب روحی خاصی بودم و سرشار از .....

ممنون از حضور مهربانتان
دوستان من هر کدام یک گل با ویژه گی خاص خودشان هستند و برایم ارزشمند .... بنابر این اگر آیکون گل ندارم اصلا اهمیتی ندارد

امین چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://eghlimeeshgh.mihanblog.com

و سلام نام خداست...سلام
نمی دونم این روزا چرا همه غمناک می نویسن؟!
به هر حال امیدوارم همیشه شاد باشین
و ممنون که خبرم کردید

و سلام از نام های زیبای خداوند است .....

از مسائل شخصی و خصوصی که بگذریم مگر در جامعه ما اخبار خوشایندی هم وجود دارد برای شاد بودن ......

ائورا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://doelbaz.blogfa.com

سلام...چه خوب شد که الان اومدم اینجا...نوشته ات دقیقا مناسب حال الان منه...از صبح یه بغضی توی گلوم گیرکرده بود که با خوندن دلنوشته ی اخر مطلبت ترکید...ممنون از زیبایی نوشته ات!ما را لطفا با اسم دوئل باز لینک کن دوست خوبم!

سلام

بعضی وقتها خودم هم با خواندن مطلب یا شعری... بغض فروخورده ام می ترکد و حسابی میبارم

با همین اسم لینک شدید

صورت زخمی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.soratzakhmi.persianblog.ir

بهین بخش ادمی عشق های کوچک و بی نام ونشانی ست که ورزیده و محبت و عطوفت هایه به یاد نسپرده ای ست که بخشیده ....سلام نسبت به شعرت خیلی زیبا بود خوشبختی گم شده دیگه پیدا نمیشه موفق باشی

سلام

عشق که کوچک نمی شود و همیشه با نام و نشان در دل باقی می ماند

شما هم موفق باشی

گفتگو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://easa.blogfa.com

شعر چشم‌های تو

خواندنی‌ترین ترانه‌ست

آرام‌تر پلک بزن

دارم غزل‌هایت را از بر می‌کنم...[گل]

تمام غزل های چشمانش را از بر کرده ام

جنجالی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ق.ظ http://mtarsak.blogfa.com/

سلام دوست من
بسیار عالی بود مثل همیشه


سلام دوست عزیز

ممنون از حضورتان

سید محمدرضا هاشمی زاده پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ق.ظ http://sh eredashti.blogfa.com

دوست بزرگوار و صمیمی

آثاری تازه ونظرات اررشمند شما

چنانچه فــرصــت کردید ونظــر لطفتان بود به آدرس انجمـن مجـازی شاعران ایران که

آدرسش د ر زیر درج شده ودر وبلاگم نیز قید شده ..تشریف ببرید کافی است شما

روی آدرس داخل وبلاگم کلیک فرمائید به غزل بنام زلال زندگی...ونقــــــدی


بنام( نقدی بر چگونگی نقد) میرسید..ضمن مطالعه این آثــــار تازه..محبت فرموده

ونظرارزشمند خودتان را که حرمت خاصی برای آن قائلم.. زیرهراثر

درج فرمائید. با ســـپاس......هاشمی زاده



http://golshakheha.blogfa.com/

سلام دوست گرامی

با توجه به اینکه انجمن مجازی شاعران در لیست پیوندهای من است... با کمال میل به آنجا رفته و نظرات خودم را در مورد اشعار و مطلب نقد نوشتم و امیدوارم که در خور قبول افتد

در پناه حق

مژگان پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

یه بزرگی فکر کنم چابلین گفته خوشبختی فاصله ی بین دو بدبختی است! خوشم میاد از این جمله .

سلام
هر چند شما دورین اما شعرتون بسیار با احساس و نزدیک بود .

ممنون که سر زدین. ممنون از دعوت ما به تماشای دل نوشته های زیباتون.

سلام مژگان عزیز

اگر این جمله درست باشه پس من این فاصله را طی کردم و امیدوارم به خوشبختی دیگر

امیرثابت قدم پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.sabetq1.blogfa.com


باسلام . تشکر ازدعوت وحضور. وخواندم خوشبختی گمشده را . زیبا بود. درددلی صادقانه . غرل راهم بخوانید . بادقت .

=====


سـلامی چو بوی خوش آشـنایی
بدان مردم دیده روشـنایی
درودی چو نور دل پارسایان
بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی
نـمی‌بینـم از همدمان هیچ بر جای
دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی
ز کوی مغان رخ مـگردان کـه آن جا
فروشـند مفـتاح مشکـل گشایی
عروس جهان گر چه در حد حسن است
ز حد می‌برد شیوه بی‌وفایی
دل خسته من گرش همتی هسـت
نـخواهد ز سـنـگین دلان مومیایی
می صوفی افکن کـجا می‌فروشـند
کـه در تابـم از دسـت زهد ریایی
رفیقان چنان عهد صحبت شکستـند
کـه گویی نبوده‌ست خود آشـنایی
مرا گر تو بگذاری ای نـفـس طامـع
بـسی پادشایی کـنـم در گدایی
بیاموزمـت کیمیای سـعادت
ز همـصـحـبـت بد جدایی جدایی
مـکـن حافـظ از جور دوران شکایت
چـه دانی تو ای بـنده کار خدایی

سلام دوست عزیز و گرامی

باور بفرمائید که اگر دیوان حافظ را می گشودم و تفالی می زدم این همنوا ترین غزلی است که میتوانست برایم بیاید.

با دقت فراوان و بیت به بیت خواندمش و از خداوند خواستم تا از کار بسته ی مردم گره گشایی بکند و شاید گشایشی هم در کار این خسته دل انجام پذیرد .

مکن حافظ از جور دوران شکایت
چه دانی تو ای بنده کار خدایی

محمدیاوری پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://http://mohammadyavari.blogfa.com/

salam mersi ke behem sar zadi veblaget vaghean zibas bazam behem sar bezan khoshhal misham

سلام و ممنون از حضورتان

شاد باشید و سلامت

محمدیاوری پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://http://mohammadyavari.blogfa.com/

هیچ وقت دل به کسی نبند…چون این دنیا اینقدر کوچیکه که توش 2 تا دل کنار هم جا نمی شن…!!ولی اگه دل بستی,هیچ وقت ازش جدا نشو …!چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی

عشق به اختیار نیست ...... فراموش شدنی هم نیست

مـــداد قـــرمـــز پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.red-pencils.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری اینو واقعا میگم .
امیدوارم همیشه موفق باشی
خوشحال میشم بهم سربزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم .
منو با اسم .•* شهــر قصــه های مــن *•. لینک کن و بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم .
ممنون . منتظر جوابت هستم .

سلام

داستانهایت را خواندم ..... زیبا می نویسی
با تبادل لینک موافقم

بهزاد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://royayeharshabam.blogfa.com

سلام عزیز اسمونی
ممنون که دعوتم کردی
خواندمت زیبا بود
تا به زودی...............................

سلام

ممنون از حضورت
شاد باشی

حسین محبی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.yasma.blogfa.com

سلام و عرض ادب!
ممنون دعوتتان
شعر خوب و منسجمی بود

سلام و ممنون از حضورتان و نظرتان

قاصدک جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام ستاره خانوم عزیز
اولا واقعا شرمنده که وقت نشد زودتر خدمت برسم
درثانی.همش خداخدا میکردم که کامنتی که دیشب نوشتم و ارسال کردم دستتون رسیده باشه که گویا نرسیده! چون هنگام ارسال گیر کرد و دیگه هم موفق به بازکردن وبلاگتون نشدم
این چندروز هم سرگرم تهیه آپ و عکس و متن برا ماه رمضان بودم و خبرهم دارید که پرشین گیگ خیلی اذیتم کرد.امشب اما پرشین بازشده و باید برم اونجا دستاوردهام را اپلود کنم
اما بعد:
...
دیگه تو کامنتی مجزا نمینویسم چون آسمون ما! محدودیت کلامی نداره مثل بعضی جاها
دیشبم نوشتم که به محض حضور و خبر آپ دادن تون باموبایل اومدم و مطلب تون را خوندم و خیلی خیلی هم خوشم اومد چون هم دلنوشته خودتون بود و سرقتی نبودو هم وصف حالتون بوده
و خوشحالتر اینکه بقول فاطمه خانوم.تو دلنوشته تون به نوعی از اکثر قریب به اتفاق دوستان مشترک نام برده شدهالبته میدونم که شما منظورتون ازمثلا نوشتن:غریب.باران.کویر و و و این نبوده که ازدوستی یادکنید اما حسن تصادف زیبایی بود.البته ازقاصدک نامی نبردیداما چون جایی از دیار اسم بردید پس این قسمت را با خانوم معلم سهیم میشم(خانوم معلم.این دیگه ط.ن.ب نیست که بگید موازین نداریم و راهت نمیدم روسکو هاااا) لاجرم مجبورم این دیاری که ستاره خانوم گفته را باشما شریک بشم! گرچه دیار خودم السابقون تره
ستاره خانوم عزیز..پی نوشت آخرتون را هم خیلی خیلی خوب نوشتید و ترسیم زیبایی بود از دوست
دور باش اما نزدیک / من از نزدیک بودن های دور می ترسم
دستتون درد نکنه.خسته نباشید
امیدکه ازم دلخورنباشیددیگه خب ببین چقدر وقع نهادم؟!!
شب و روزت خوش و سلامت.تابعدیاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز و سبکبال و سبز

دشمنتان شرمنده باشه منکه از مشکلات شما باخبرم و گله ای ندارم اما خوب دیگه ..... ما از السابقون انتظار بیشتری داریم

خوب بگذریم و برویم سر اصل مطلب
از نکته بینی و نکته سنجی شما خیلی خوشحال شدم و شبانه چقدر خندیدم از کامنتت

اگر زودتر آمده بودی و این حرف را میزدید یک فکری هم بحال قاصدک میکردم..... اتفاقا یک جمله به فکرم رسید اما در آینده اصلا یک پست برای قاصدک می نویسم

حالا فعلا همان دیار را با خانم معلم شریکی منظور کنید
خوشحالم که از دلنوشته ام خوشتان آمد .... البته هنگام نوشتن کاغذم خیس هوای ابری چشمم شد

ممنون که خیلی وقع نهادی و این نصف شبی ..... شادم کردی
دست خدا بهمراهت .... ایام بخیر و شادی

خاکستر جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام
ممنونم از حضورت و دلگرمی که میدی...
متن قشنگی بود...
از این نوع نوشته ها خوشم میاد...برخی کلماتش به دل میشینه...

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟...
من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟...
ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد...
با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟...

موفق باشی...
بدرود...

سلام دوست عزیز

در این زمانه که از درد و غم اجتماعی نمیشه حرف زد و اعتراض کرد
حداقل دلمون رو از غصه و رنج هایی که مثل خوره ...... روحمان را میخورند / باید یه جوری خالی کرد و شاید کمی سبک بشویم

میدونم که دلنوشته های قشنگی داری و همیشه از خوندنشان لذت میبرم

از رباعی زیبایت هم ممنونم
سبز باشی و مانا

رایحه گل یاس جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http:////http://mahno.mihanblog.com

سلام عزیز .. از حضور گرم وصمیمانه شما بسیار سپاس گزارم .. هم وبلاگ مفرح و زیبا و هم دفترچه نظرات بسیار زیبایی دارید .. همیشه عاقبت بخیر و سر فراز باشید ..

سلام دوست گرامی

من هم از شما بخاطر حضورتان سپاسگزارم

از دعای خیرتان هم ممنون

در پناه حق .... سلامت و موفق باشید

نسترجهان جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://ALIMOHAMADKOHJANI.BLOGFA,COM

[گل][گل]سلام مهربان[گل][گل][گل]

دریغ و درد که تا این زمان ندانستم // که کیمای سعادت رفیق بود رفیق

حافظ[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اینک در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستیم ، دلها و ذهن را صیقل دهید

درود[گل][گل]

سلام دوست عزیز و مهربان

بجز ابروی تو محراب دل حافظ نیست
طاعت غیر تو در مذهب ما نتوان کرد

به امید خدا ...... دل و روح را پاک و مطهر می کنیم
شاد و سلامت باشید

همراز جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://littlesparrow.blogfa.com

خبر خبر

یه خبر فوری

باید بیاین به وبلاگمو نجاتم بدین

کمک کمک[گریه]

بدو بیا[تشویش]

دیر نکنین ها

منتظرتونم[گل][گریه]

همراز جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.littlesparrow.blogfa.com

شرمنده
شاید یادم رفته
ولی من سعی میکنم به همه سر بزنم
می بخشی؟
قول میدم دفعه بعد حواسم باشه

راثی پور شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام

زیبا بود و قشنگ

سلام

نظر لطف شماست

مریم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
خوب و خوش و سلامتی ؟
مهتاب جان ! با توجه به اینکه قراره در آینده یک پست برای قاصدک بنویسید پس لطفا ( باید ) این " دیار" مال من باشه ...تنهایی !
قاصدک جان ! من بهیجوجه من الوجوه حاضر نیستم با شما در دیار سهیم باشم حتی اگه دیار شما السابقون باشه !

سلام مریم جانم

خدا را شکر خوبم

عزیزم من از این قولها زیاد می دهم اما نمیدانم که چه وقتی انجامش می دهم

حالا که بهیچ وجه من الوجوه حاضر به شراکت در دیار نیستی
منم مجبورم که اینبار زود به قولم عمل کنم

مهتاب رهایی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://mahtabrahaeei.blogfa.com

پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنیست


بهم سر بزن.

سلام

وبلاگ قشنگ و جذابی دارید

شکوفه کثیری شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.taghazolepaeez.blogfa.cim

سلام عزیز
خوشبختی فقط یک مهمان بود
نیامده رفت
نیاسوده آشفته شد
و ما همچنان به دنبالش
می دویم.
دلنوشته ی زیبایی بود مهربان.

سلام یار تازه آشنایم ..... خوش آمدید

و ناگهان چه زود .... دیر میشود
مهر تازه بر دل نشسته اش ......
بی بارش ......
آسمان دلم را ترک میکند
من میمانم و کویر دل ....

نیلوفر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://71.blogfa.com

سلام مهتاب جون
احساساتتو خیلی قشنگ بیان میکنی و من خیلی دوست دارم که همیشه وبلاگتو بخونم
البته ببخش که کمی با تاخیر اومدم

سلام عزیز دلم

مهم آنست که آمدی

و مهم تر آنکه دلنوشته ام بر دلت نشست

باران یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام مهتاب جون
از قدیم گفتن حسادت کردن عمل نا پسندیه !
خب اگه اینطوره چطورشما با وعده ی نوشتن یه پست مخصوص برای قاصدک خانننننننننننناین عمل ناپسند رو محکوم که نکرده خدمتتون مقبول هم افتاده ؟؟!!!
عجب دنیایی شده پر از تبعیض

قربون محبتت مهتاب جونم

سلام باران عزیزم

چرا با آواتار قشنگت نیامدی .... ترسیدی خیس بشم
من زیر باران حرکات موزون را دوست دارم

ای بابا .... حالا ما برای شادی خان داداشمان حرفی زدیم چرا تو و مریم جان اینقدر واکنش شدید نشان دادید

من که به خانم معلم گفتم از گرفتن تصمیم تا عمل به آن شاید یکسال طول بکشد و خود قاصدک از این رفتار من بخوبی مطلع است اما اینحرفها باعث میشود که بزودی از قوه به فعل درآیم

فدای باران مهرت که مدام بر من می بارد
نمیدانی چقدر دیدن و خواندن کامنتت منو به خنده انداخت
تو خیلی مهربونی

ناصر یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://zoorde.blogfa.com/

سلام خوبی ...چه خبرا...تموم تموم شدم دیگه ازاین به بعددربست در خدمتیم عالیجناب.....دوست دارم وحشتناک.....فکرنمیکردم اینقدردلتنگوهستی......سبزهستم....باش

سلام و خوش اومدی

خدا را شکر که کارات تمام شد و میتونی بیشتر در خدمت دوستان باشی

گفتی .... دلتنگو
اینو شیرازی گفتی
خوشحالم که سبز هستی و می مانی
منم تا تقدیرم ..... هستم

امیر ثابت قدم یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.sabetq2.blogsky.com


باسلام . ازمطلب زیبای شما استفاده شد. موفق باشید.

سلام

همیشه حضور شما باعث دلگرمی من است
در پناه حق .... سلامت و موفق باشید

سابان یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://talx1.blogfa.com

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

سلام

ممنون که آمدید و فکر میکنم که باید آموختن را شروع کنم

بهنام صداقت یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://ghoghnus.blogfa.com

بهار حوصله اش تنگ می شود بکشد



به جای عشوه خرداد درد آبان را

به روزم و منتظر.

سلام

اشعارتان را خواندم و لذت بردم
سبز و مانا باشید

سلمان آنلاین دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ق.ظ

امام خامنه ای:

ما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتى که حکومت امام زمان(علیه الاف التحیة و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشکیل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم آن گونه بنایى را که اولیاى الهى ساختند یا خواهند ساخت، بنا کنیم؛ اما باید در آن جهت تلاش و کار کنیم.

با سلام - با عناوین زیر به روزم:

1- موسیقی در فرهنگ ایرانی - اسلامی:
"اگر جایگاه‌ موسیقی‌ در طریقت‌ و شریعت‌ مشخص‌ شود، روشن‌ است‌ که‌ به‌ طریق‌ اولی‌ جایگاه‌ آن‌ در کل‌ جهان‌ اسلام‌ شناخته‌ خواهد شد"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-76.aspx

2-جریان انحرافی یا اختلاف عقیده و نظر
"تعجب می کنی از اینکه الف و جهان و تابناک، مطلبی تحلیلی بر سخنان رهبری در 13/4/90 منتشر نمی کنند، کیهان از بین آن همه سخنان مهم، تیتری خنثی را انتخاب می کند و در همه 3 روز بعد از این سخنان در هفته گذشته، هیچ نکته و یادداشتی نمی نویسد. و البته رجانیوز به طائب و ذوالنور هشدار دلسوزانه می دهد، اما بر اصل سخنان رهبری تحلیلی منتشر نمی کند که بالاخره منظور رهبری از کسانی که حرف غلط می زنند اما مقابل نظام نایستاده اند، چه کسانی است؟"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-77.aspx

3- استاد شریف زاده؛ دین با الزام های محض از دست می رود:
"الآن نزدیک به 32 سال از انقلاب می‌گذرد، ولی ما پیوسته در مسئله حجاب و عفاف، عقب‌نشینی کردیم. وقتی انسان ملزم به کاری شود، بدون آنکه عقلش اقناع شده و قلبش ایمان آورده و به احساس رسیده باشد، یا از آن کار فرار می‌کند یا اگر تسلیم ‌شود، در معرض ریاکاری یا عقده‌های روانی قرار می‌گیرد"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-75.aspx

4-سفر به سوریه - دیدار با فلسطینیان مقیم اردوگاه یرموک:
"اگر اقتدار ایران افتخار آمیز است این افتخار به خاطر حس قومی و ملی نیست بلکه از این جهت اهمیت دارد که اقتدار ایران قدرت اسلام است"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-73.aspx

5- انقلاب اسلامی و استحاله نام ایران:
"امروز می گوییم ایران، نه ایرانی که قاجار و پهلوی خواستند و غربی ها پسندیدند، بلکه ایرانی که بیش از هر نامی یادآور آزادی و آزادگی در سایه اسلام ناب و مکتب اهل بیت است"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-78.aspx

شاهزاده غم دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://aakef-e-divane.blogfa.com

قشنگ بود بخصوص از جمله آخر بسیار لذت بردم
دل نوشت نور باش اما نزدیک، من از نزدیک بودن های دور می ترسم

بخاطر اسم وبلاگت دعوتت می کنم این نوشته رو بخونی:

http://aakef-e-divane.blogfa.com/post-3.aspx

سلام و خوش آمدید

اون نوشته را خواندم.....سبک زیبایی در نوشتنش بکار بردید و از فروغ به نیکی یاد کردید و اینکه زمانه تغییر کرده است.

سلامت و شاد باشید

ترنم دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://MZH1370

سلام
مثل همیشه خیلی قشنگ بود
موفق ومانا باشید

سلام

متشکرم از حضورتان

همراز دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.littlesparrow.blogfa.com

دلهره هایت را از یاد ببر،

اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به اسمان دارد..[قلب][گل]

سلام همراز عزیز

ممنون از حضور و همراهیت

ترنم دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://MZH1370

من خواهم رفت و تنها نگران توام...بی آنکه به خود فکر کنم........
سلام با چندمطلب آپم ومنتظرحظورگرمتان
بدرود

سلام دوست عزیز

حتما بدیدنت می آیم و مطالبت را میخوانم

نیلوفر دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://71.blogfa.com

سلام مهتاب عزیزم
پستی برای پدر بزرگم نوشتم
و منتظر حضور مهربانت[گل]

سلام نیلوفر نازنین

روحشان قرین رحمت الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد